مجموعه آراد نانو شما را به خرید بهترین محصولات کیسه نانو و آنتی باکتریال دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع کیسه آنتی باکتریال

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیسه آنتی باکتریال نانو چه ویژگی هایی دارد؟عرضه بدون واسطه کیسه آنتی باکتریال

ضد باکتری ها موادی هستند که از نفوذ بسیاری از آلاینده ها به ویژه گونه های باکتری جلوگیری می کنند. این خصوصیات در حقیقت هنگام اختراع فناوری نانو ظاهر شدند ، بنابراین ما مزایای خواص مواد مختلف ضد باکتری را مدیون علم نانو هستیم. از خواص ضد باکتریایی نانوذرات در زمینه های مختلفی استفاده می شود که هر یک از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع کیسه آنتی باکتریال می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت انواع کیسه آنتی باکتریال

کیسه آنتی باکتریال نانو چه ویژگی هایی دارد؟

کیسه آنتی باکتریال نانو چه ویژگی هایی دارد؟ کیسه آنتی باکتریال نانو یک عامل ضد باکتری یا ضد میکروبی ترکیبی است که میکروب ها (میکروب ها) را از بین می برد یا رشد آنها را متوقف می کند. براساس عملکرد این مواد یک طبقه بندی وجود دارد: به ترکیباتی که میکروب ها را از بین می برند ، ترکیبات میکروب کش و به ترکیباتی که مانع رشد آنها می شوند ، بیواستاتیک می گویند.

دسته اصلی ترکیبات ضد میکروبی به اصطلاح ضد عفونی کننده ها هستند که به صورت کاملا غیر انتخابی عمل می کنند و همه عوامل میکروبی را از بین می برند. ترکیباتی با خاصیت ضد باکتری برای اولین بار بیش از 2000 سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. مصریان باستان و یونانیان از عصاره های گیاهی ویژه برای درمان عفونت استفاده می کردند.

میکروب شناسانی مانند پاستور و ژوبرت بعداً خواص آنتاگونیستی باکتری های خاص را مشاهده و نقش این فعل و انفعالات را در درمان بیماری ها بررسی کردند. از ترکیبات ضد قارچ برای از بین بردن یا جلوگیری از رشد اکثر قارچ ها استفاده می شود. برخلاف باکتری ها ، قارچ ها و انسان ها یوکاریوت هستند. بنابراین ، سلولهای آنها در سطح مولکولی شباهتهایی دارند. بنابراین یافتن هدف برای داروی ضد قارچ که در عفونت قارچی یافت نمی شود دشوار است.

طیف گسترده ای از ترکیبات طبیعی و شیمیایی به عنوان عوامل ضد باکتری استفاده می شود. اسیدهای آلی مانند اسید لاکتیک ، اسید سیتریک ، اسید استیک و نمک آنها به طور گسترده ای به عنوان ضد میکروب در محصولات غذایی استفاده می شود. سطوح آلیاژهای فلزی حاوی مس دارای خاصیت ضد باکتری طبیعی هستند و می توانند میکروارگانیسم هایی را از بین ببرند.

البته فلزات سنگین دیگر مانند جیوه خاصیت ضد میکروبی دارند اما اثرات سمی بر روی موجودات زنده دیگر مانند انسان دارند. این ترکیبات می توانند از رشد باکتری های بیماریزا و از این رو از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنند. با پیشرفت علم و فناوری ، مردم تصمیم گرفتند از انتشار باکتری های مضر در اطراف آنها جلوگیری کنند. ترکیبات جدید ضد باکتری یا ضد میکروبی با ساختار نانو باکتری های مضر را قبل از ورود به بدن از بین می برند.

سمیت این ترکیبات برای انسان و سایر حیوانات بسیار ناچیز است. با این حال ، استفاده طولانی مدت از ترکیبات ضد باکتری باعث کاهش تعداد فلور میکروبی در بدن می شود که می تواند اثرات سوئی بر سلامتی داشته باشد. در صورت استفاده طولانی مدت از ترکیبات ضد باکتری ، مصرف محصولات غذایی پروبیوتیک می تواند جایگزین فلور میکروبی تخریب شده شود.

امروزه کلیه صنایع و زمینه های فوق از خواص ضد باکتریایی نانوذرات بهره مند هستند به طوری که دیگر نمی توان فقدان این فناوری کاربردی را در فرآیندهای آنها تصور کرد. نانوذرات ضد باکتری مورد استفاده در هر زمینه و صنعت متفاوت است. زیرا بسیاری از نانوذرات ساخته شده توسط انسان دارای خواص ضد باکتری هستند. یکی از پرکاربردترین و پرکاربردترین نانوذرات با کاربردهای ضد باکتری ، نانوذرات اکسید روی و نقره است.

عرضه بدون واسطه کیسه آنتی باکتریال

عرضه بدون واسطه کیسه آنتی باکتریال شرکت ما در زمینه عرضه کیسه آنتی باکتریال فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی به سراسر کشور توزیع و پخش می کند که می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی این محصول به سایت ما مراجعه کنید.

فهیمه قاسمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آراد نانو شما را به خرید بهترین محصولات کیسه نانو و آنتی باکتریال دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید