مجموعه آراد نانو شما را به خرید بهترین محصولات کیسه نانو و آنتی باکتریال دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه بهترین کیسه آنتی باکتریال

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره کیسه آنتی باکتریال اصلسفارش مستقیم کیسه آنتی باکتریال

یکی از بهترین محصولاتی که این روزها در کارخانجات کشورمان تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد، کیسه آنتی باکتریال می باشد. این کیسه یک محصول جدید است که بر مبنای تکنولوژی نانو تولید شده و همانگونه که از نام آن پیداست، آنتی باکتریال بوده و بسیاری از عوامل بیمای زا از قبیل قارچ ها و باکتری ها نمی توانند در محیط آن رشد نمایند و مواد غذایی یا میوه هایی که درون آن قرار می دهیم کاملاً سالم و تازه باقی می مانند.

فروشگاه بهترین کیسه آنتی باکتریال

همه چیز درباره کیسه آنتی باکتریال اصل

همه چیز درباره کیسه آنتی باکتریال اصل یکی از بزرگترین مشکلاتی که بسیاری از کشاورزان و فروشندگان مواد غذایی مانند میوه ها، سبزیجات و صیفی جات با آن مواجه بودند، خراب شدن این محصولات در هنگام نگهداری و حمل و نقل بود. مهمترین عواملی که باعث فساد این محصولات می شدند، آلودگی های قارچی، میکروبی، رطوبت و هوا بود.
اما خوشبختانه با پیشرفت علم و فناوری شاهد تولید کیسه آنتی باکتریال اصل هستیم که با استفاده از ذرات نانو تولید شده و می تواند بسیاری از عوامل بیماری زا را از بین ببرد.
یکی از نکته های جالبی که در مورد این کیسه ها وجود دارد این است که میوه ها و سبزیجات درون آن از 4 تا 7 برابر بیشتر از کیسه های معمولی تازه و سالم باقی می مانند. همچنین این کیسه ها کاملاً دوستدار محیط زیست می باشند و پس از گذشت 3 سال دوباره به چرخه طبیعت بر می گردند.

این کیسه ها در ابتدا از کشورهای دیگر وارد ایران می شدند و قیمت بالایی داشتند، اما خوشبختانه مدتی است که برخی از شرکت ها و کارخانجات معتبر کشورمان به فناوری تولید کیسه آنتی باکتریال نانو دست پیدا کرده و آن را در حجم انبوه تولید نموده و با قیمت ارزان در دسترس کشاورزان و تولید کنندگان میوه و صیفی قرار داده اند.

سفارش مستقیم کیسه آنتی باکتریال

سفارش مستقیم کیسه آنتی باکتریال کیسه های آنتی باکتریال با استفاده از ذرات نانوی نقره که به نوعی سیلور هستند تولید شده اند. مهمترین خاصیتی که سیلور دارا می باشد این است که کاملاً ضد میکروب و ضد قارچ می باشد، بنابراین اگر مواد غذایی از قبیل میوه ها، صیفی جات و سبزیجات را درون آن قرار دهید، عمر نگهداری آنها طولانی تر شده و سالم و تازه باقی می مانند، زیرا ذرات این کیسه ها هیچ گونه فضایی را برای رشد و تکثیر میکروارگانیسم ها فراهم نمی کنند.

اگر شما عزیزان قصد سفارش کیسه آنتی باکتریال را دارید، می توانید از محصولات موجود در سایت ما دیدن فرموده و پس از کسب اطلاعات بیشتر، سفارش خود را ثبت نموده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

فهیمه قاسمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آراد نانو شما را به خرید بهترین محصولات کیسه نانو و آنتی باکتریال دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید