مجموعه آراد نانو شما را به خرید بهترین محصولات کیسه نانو و آنتی باکتریال دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین کیسه آنتی باکتریال اسپک

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیسه آنتی باکتریال اسپک چه ویژگی دارد؟راهنمای خرید کیسه آنتی باکتریال اسپک

یکی از بهترین کیسه هایی که ضد باکتری و ضد قارچ می باشد، کیسه آنتی باکتریال اسپک است که علاوه در مصارف خانگی، برای صنایع گوناگونی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
تولید کنندگان، این محصولات را به گونه ای ساخته اند که برای نگهداری مواد غذایی، از ورود اکسیژن به داخل کیسه جلوگیری می شود و همین امر باعث جلوگیری از تولید و رشد باکتری و قارچ خواهد شد. کشور ایران، با عرضه بهترین کیسه آنتی باکتریال، در داخل کشور، علاوه بر تامین نیازهای داخلی، صادرات این کالا را به صورت گسترده انجام می دهد.

عرضه بهترین کیسه آنتی باکتریال اسپک

کیسه آنتی باکتریال اسپک چه ویژگی دارد؟

کیسه آنتی باکتریال اسپک چه ویژگی دارد؟ برندهای زیادی در زمینه تولید و عرضه انواع کیسه ها فعال هستند و اسپک یکی از بهترین برندهای شناخته شده در میان آن ها می باشد. این محصول در کشور ایران در ابعاد مختلفی با توجه به نیاز مشتری عرضه می شود تا برای نگهداری برخی محصولات کشاورزی از آن ها استفاده شود.
کیسه آنتی باکتریال اسپک بخاطر داشتن خاصیت ضد میکروبی، برای صادرات محصولاتی استفاده می شود که به برخی از این محصولات پر مصرف خواهیم پرداخت.

کیسه نانو اسپک برای نگهداری چه محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد؟

  • انواع کاهو از جمله کاهو رومانو، کاهو آیسبرگ
  • کرفس و بادمجان
  • خیار، کدو و هویج
  • فلفل دلمه

با نگهداری این محصولات در کیسه های آنتی باکتریال و صادرات آن به کشورهای دیگر، باعث می شود که خریدار، محصول کامل بهداشتی و مرغوب دریافت نماید.
این محصول می توانید با جلوگیری از ورود باکتری ها و قارچ ها، تا 90 درصد ماندگاری سبزی و میوه را افزایش دهد. کیسه آنتی باکتریال با کنترل رطوبت، اکسیژن و دی اکسید کربن، باعث می شود که صیفی جات تازگی خود را به مدت طولانی تری نگه دارند.
قیمت کیسه اسپک با توجه به فناوری تولید و ضخامت آن می توانید متفاوت باشد.

راهنمای خرید کیسه آنتی باکتریال اسپک

راهنمای خرید کیسه آنتی باکتریال اسپک کیسه های نانویی آنتی باکتریال در ابعاد مختلفی ساخته می شوند و بر روی برخی از آن ها چاپ های گوناگونی نقش بسته است. برای خرید کیسه آنتی باکتریال باید این اطمینان را داشته باشید که در فرآیند تولید آن، از فناوری نانو استفاده شده باشد. همچنین اگر می خواهید برای نگهداری محصولاتی با وزن زیاد مانند میوه از آنها استفاده نمایید، بهتر است کیسه هایی را انتخاب کنید که دارای ضخامت مناسبی هستند.
این محصولات به عنوان وسایل یکبار مصرف استفاده می شوند و پس از آن خاصیت اولیه را نخواهند داشت. بهتر از پس از قرار دادن محصول مورد نظر درون کیسه، آن را گره زده و در یخچال یا دمای پایین نگهداری نمایید.
 شما می توانید برای خرید این محصولات به صورت تلفی یا آنلاین اقدام نمایید.

فهیمه قاسمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آراد نانو شما را به خرید بهترین محصولات کیسه نانو و آنتی باکتریال دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید